Heb je een kopie nodig van de factuur van je bestelling? Geen probleem. Als je een klantaccount bij ons hebt, log hier dan gewoon in. In het linker gedeelte zie je "Bestellingen" staan. Klik hierop. Je krijgt nu een lijst met je bestelling(en) te zien. Selecteer met de actiepijl de bestelling waarvan je de factuur nodig hebt. Als de factuur voor deze bestelling al in ons systeem is aangemaakt, verschijnt nu de knop "Factuur per e-mail ontvangen" en kun je een kopie laten versturen naar het e-mailadres dat in het klantaccount staat vermeld. Wanneer de knop voor het versturen van de factuur nog niet zichtbaar is, betekent dit dat de factuur nog niet door ons is aangemaakt. Dit duurt echter meestal maar een paar dagen. Kijk later nog eens opnieuw op je klantaccount.
Als je een bestelling als gast hebt geplaatst en dus geen account bij ons hebt, neem dan contact op met onze klantenservice via het e-mailadres service@springlane.nl. Wij sturen je dan de factuur apart per e-mail.