Betaalprocedure
- Welke betalingsmogelijkheden heb ik bij Springlane? Wij geven je de mogelijkheid om jouw bestelling comfortabel te betalen via creditcard, iDeal of via Paypal. De betreffende betalingsmogelijkheid kun je tijd...
- Zijn mijn betalingen en andere transacties veilig bij Springlane? Springlane hecht veel waarde aan de veiligheid van jouw gegevens. In het kader van jouw registratie als nieuwe klant op Springlane.de wordt er gevraagd naar...
- Hoe verzilver ik mijn cadeaubonnen? Nadat je één of meerdere artikelen hebt uitgezocht en in het winkelmandje hebt geplaatst, kun je op het winkelmandje-symbool (helemaal rechtsbovenin) klikke...
- Met welke voorwaarden moet ik rekening houden bij cadeaubonnen? Per bestelling kan er slechts één cadeaubon worden verzilverd. Deze is helaas niet op andere personen overdraagbaar. Bovendien kunnen cadeaubonnen niet word...
- Hoe kan ik een kopie van de factuur voor mijn bestelling krijgen? Heb je een kopie nodig van de factuur van je bestelling? Geen probleem. Als je een klantaccount bij ons hebt, log hier dan gewoon in. In het linker gedeelte...
- Kan ik achteraf een factuur laten corrigeren? Ja dat kan. Neem hiervoor schriftelijk contact op met onze klantenservice. Stuur ons schriftelijk de juiste gegevens incl. je telefoonnummer, via een e-mail...