Omruilen & retourneren
- Hoe kan ik een bestelling retourneren? Meld uw retourzending in ons retour- en klachtenportaal. Hier kunt u eenvoudig alle belangrijke informatie invoeren en vervolgens uw retouretiket downloaden...
- Zit er garantie op mijn producten? Uiteraard gelden de wettelijk voorgeschreven garantieregelingen voor alle producten die je bij Springlane hebt gekocht. Bij een defect of een fout van een p...
- Geldt er een retourneringstermijn? Voldoet een product niet aan jouw voorstellingen, dan kun je het vanzelfsprekend binnen 30 dagen na ontvangst aan ons retourneren. In de periode van 07 nove...
- Kan ik mijn retourzending ook laten afhalen? Een afhaling is alleen mogelijk voor artikelen die door een expediteur zijn geleverd. Als u uw pakket door DHL of GLS heeft ontvangen, kunt u uw retourzendi...
- Wanneer krijg ik mijn geld terug? Nadat jouw retouren bij ons zijn binnengekomen en het artikel is gecontroleerd, betalen wij je binnen enkele dagen het betreffende bedrag terug. Het betreff...
- Kan ik mijn geplaatste bestelling nog annuleren? Om technische redenen is het niet mogelijk bestellingen te annuleren. Het bestelproces is een automatisch proces dat is ingesteld om de orders van onze klan...
- Kan ik het adres van mijn bestelling achteraf nog wijzigen? Het is helaas niet mogelijk om het bezorgadres te wijzigen na het plaatsen van de bestelling. Als je pakket niet kan worden afgeleverd, gaat het automatisch...